vrijdag 5 mei 2017

Vrijdag 5 mei

Vanmorgen had ik al vroeg een afspraak bij de huisarts, en zoals gewoonlijk zijn mijn afspraken altijd dubbel, want aan 10 minuten heb ik weinig. Omdat het zo vroeg was had ik mazzel, manlief zette me af :)

Kwam keurig op tijd binnenrollen, de patient voor me zat nog binnen. Maar al snel was het mijn beurt. Ik had me voorbereid, dus trok mn lijstje tevoorschijn. Vandaag begonnen we met bloedonderzoek, dokter vraagt waarom ik denk dat t nodig is, ik leg haar uit dat ik t gevoel heb dat mn bloedwaardes weer eens niet kloppen, waaronder B12 en D, en ze tekende zonder zeuren.

Daarna was het tijd voor serieuzere zaken, ik had al een tijdje last van buikpijn aan de linkerkant, en met een PCOS en PDS stempeltje, en een eerder geval van ellende down under, neem ik liever t zekere voor t onzekere, nu is mijn dokter er 1 van niet praten maar doen, dus voor ik t wist had ze dr handschoenen al aan... Het was ellende in mn darm, dus ik kreeg ook maar direct een glutentestje.

Waarna we doorgingen met bespreken wat de opties zijn, wat betreft mijn blaasproblemen, ik heb al sinds mijn zwangerschap moeite met plassen, plas binnenhouden, en uitplassen...En t word eigenlijk steeds erger, dus nu doorgestuurd naar de apotheek voor incontinentie-materiaal. Joy.....
Meteen nog even een goed gesprek over voortgang met fysio, hand-therapeute en medicijnen, en ik stond keurig in 20 minuutjes weer buiten.

Ik rolde naar Appie, deed wat kleine boodschapjes, en reed op mn gemak naar huis, zo halverwege kreeg ik wel last van mn linkerschouder, maar ja...moet toch thuiskomen...
Onderaan de flat aangekomen werd ik ineens duizelig en misselijk, dus ik deed net of ik even genoot van t zonnetje op mn gezicht, en toen ik me iets beter voelde, zorgde ik dat ik zo snel mogelijk boven kwam....Waarna ik binnen 2 minuten mn bed in kroop...mn oefensplints om mn vingers schoof. en er een poos niet meer uit kwam..

Ik sliep wat, las een boek (The Seven Sisters #1, Lucinda Riley) en rond 1600 voelde ik me weer beter, ruimde nog wat losse rommel op, gaf zoon orders over de vaat en de was...lag op de bank...warmde eten op van gister (wraps) en na het eten kletste ik nog wat op Facebook. Daarna kroop ik mn bedje weer in, om nog wat tv te kijken, samen met Poezebeest. En nu is het tijd voor de medicijntjes en een kijkje aan de binnenkant van mn oogjes :D

Morgen gaan we wat boodschappen doen in Duitsland, en daarna gaan we BBQ'en bij de schone ouders. #gezellig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten