dinsdag 26 februari 2019

Het is ondertussen 26 februari 2019.

The story continues....

Afgelopen juni merkte ik steeds vaker problemen aan de "nieuwe" rolstoel.
Ik deed maar weer eens een belletje naar Kersten, en naar de Gemeente Zeist.
Er kwam iemand van Kersten, die probeerde het een en ander, maar vertelde mij ook direct dat hij weinig kon veranderen aan de huidige stoel....

Na een mooie zomer, met vele problemen aan de stoel, dingen die lostrilden en 100x vastgeschroefd moesten, wielen die soms zomaar los kwamen, de rugleuning die geen enkele steun meer gaf... toch in september maar weer eens de Gemeente gebeld.

Deze melding raakte "zoek", maar in oktober kwam er dan toch iemand.
De rolstoel werd ter plekke afgekeurd. Wat, wat mij betreft, inhoudt dat het niet veilig is voor gebruik. Dus ik dacht dat er dan wel een vervangende stoel zou komen, terwijl de nieuwe aanvraag liep.

We spoelen even vooruit...naar november, toen ik even naar de huisarts was...Bij thuiskomst bleek dat Kersten samen met Sunrise en Summit voor de deur had gestaan voor een passing.... zonder mij dit te melden...ondertussen ging de smartdrive wekenlang op vakantie, want hij reed maar 5-9 km op 1 accu, wat belachelijk weinig is....

Dan denk je... dezelfde week alsnog die passing... Nope.
Het werd januari.........

Hierbij werd WEER besloten tot een Argon, ondanks dat ik sinds augustus 2016 er al 2 versleten heb... en ik me niet kan voorstellen dat #3 dan ineens wel magisch goed is...
Er komt een Tarta rugleuning, en nog wat kleine aanpassingen, de WMO zat erbij, dus ik ging ervanuit dat een offerte een formaliteitje zou zijn...Wederom geen handbike, want eerst maar eens een goede stoel...Ondanks dat de smartdrive niet voldoet... want geen vervoersvoorziening...en hij kan nog steeds maar 7km...


Fast forward naar gisteren...

Ik dacht... ondertussen zal hij wel bijna klaar zijn, ik zou wel graag naar buiten willen, eens zien wanneer hij geleverd gaat worden...wat blijkt...de offerte ligt sinds 14 februari bij de WMO...en zolang die offerte niet getekend is....is er ook niks besteld.

Gezien de bestelling en waar t allemaal vandaan moet komen en naartoe moet, vrees ik dat t wel april gaat worden voor ik weer eens naar buiten kan....

Ik heb dan ook nu een ingebrekestelling de deur uitgedaan, het hoofd van WMO gemaild...een persoonlijk berichtje gestuurd op fb naar de Wethouder WMO van Zeist...en ik hoop dat we t dan zo alsnog kunnen rondbreien op een normale manier...

Ik wil gewoon naar buiten...

Zoals ik wel vaker zeg... Een gevangene mag nog dagelijks luchten hier in Nederland...Ik zit al sinds oktober binnen...op een enkel boodschapje of artsbezoek na... als ik 1x per week een uur buiten kom is t veel :(

Langzaam aan zie ik t niet echt meer zitten zo... Alsof ik gevraagd heb om ziek te zijn...
Alsof ik er niet alles aan doe om niet zieker te worden....Mijn geestelijke gezondheid word er zo ook niet beter op :(

1 opmerking:

  1. I have not been able to figure out how to contact you. So I will publish here. I have opened up some time in my week for Life Coaching/Prayer Ministry sessions. The Life Coaching/Prayer Ministry sessions are 60 minutes long and include a digital workbook and a Wounds Chart for you to begin identifying what is triggering you and why. If you are interested in one of the few spots on my weekly calendar, please email me at;

    EmbracingYourGreatness@gmail.com.

    The cost is a donation of $50 for an hour-long session and all resources are included.

    https://embracingyourgreatness.blogspot.com/2021/12/schedule-your-healing-sessions-with-me.html

    BeantwoordenVerwijderen