dinsdag 9 mei 2017

Ga mee, een standaard dag in mijn leven!

Hoi!

Leuk dat je erbij bent!

Het is nog vroeg, zo rond half 6, maar ik moet echt echt naar de wc...
Ik doe eerst de standaard "ben ik nog heel" check, en ontdek dat mn schouder eruit ligt.
Zodra ik die weer goed heb, sta ik op, om meteen weer terug te vallen, mn enkel zat niet goed...

Poging 2...ik sta op, volg de route van kastdeur, naar slaapkamerdeur, muur, stoel, muur, wc.
Doe mn ding, probeer op te staan, mn voet slaapt, dus hobbel ik soort van weer naar bed.
Hier neem ik eerst een slokje water want ik slik medicijnen die een droge mond veroorzaken.

Doezel nog wat in, en zo rond 6.45 gaat de wekker.  Ik maak ontbijt voor manlief, ontbijt zelf, slik mn ochtenddosis oxycodon, help eventueel waar nodig, en de mannen gaan naar werk en school.
Ik...ga mn bed nog even in. Rond 10 gaat mijn wekker, ik sta op, na mn check, en werk mn rondje af, wc, badkamer, aankleden....Hierna ga ik nog even liggen want ik ben kapot.

Een half uur later ga ik richting keuken, wasje in de wasmachine, was in de droger, vaatwasser...
Subluxeer een vinger, zet m goed en ga verder met mn klusjes...
En dan ga ik weer liggen... Hierna is t lunchtijd. Ik gooi er nog een Naproxen bij, eet mn broodje...pak mn haakwerkje voor een kwartiertje...berg mn lunchspullen op, en kijk of ik nog een klusje heb, of een telefoontje moet doen.

Tijd voor een momentje rusten.... de rest van de middag bestaat uit wisseling tussen haken, tekenen, tvkijken....en me klaarmaken voor savonds, het is vrijdag, en dat betekent boodschappen doen. Dat kan niet zonder voldoende rusten...

1815 manlief komt thuis, ik rijd met mn rolstoel naar beneden, gooi (normaal dan) mn stoel in de auto en ga richting winkel, doe mn boodschappen, en bij thuiskomst kookt zoonlief...terwijl hij de boodschappen opruimt. Ik ga even liggen.

We eten, en na het eten duik ik mn bed in... Na 2-3 uurtjes liggen, ga ik nog 1 x naar de wc, neem mn avondlading medicijnen in en probeer een houding te vinden voor de nacht...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten