maandag 8 mei 2017

Opgelost?

Bijna een week geleden postte ik op FB een openbaar berichtje naar het Hoofdkantoor van Kersten, waarin ik aangaf niet zo blij te zijn... Omdat mijn rolstoel niet meer inklapbaar is, al sinds 3 weken deze week... Omdat ik al sinds augustus problemen heb met mn Quickie Argon. En...omdat ik NU graag wel serieus genomen word.

En jawel, er kwam vrijwel direct een reactie, of ik prive even wilde uitleggen wie ik ben, en wat er mis is, en ja echt waar, de dag erna werd ik gebeld....een "correct" klinkend telefoontje... En daarin word mij verteld dat er aankomende donderdag een plekje is, op zn vroegst, om te komen kijken wat er mis is, en wat ze kunnen doen...

Let wel, er is 2 weken geleden al een monteur geweest om de schade op te nemen, die zei meteen dat het gegrond was,was op dinsdag, en de adviseur ging pas de volgende maandag op vakantie.... maar er is dus NU nog niks besteld...Ook de wheeldrive zit nog steeds niet op mn stoel...als die al past, want ook die heeft niemand opgemeten, en met mijn brede stoel is elke cm er 1...

En dan nu vandaag...ik krijg een FB berichtje van Hoofdkantoor...

" ik heb inmiddels begrepen dat er contact met u is opgenomen en jullie gezamenlijk tot een voorlopig oplossing zijn gekomen. Wij hopen dat het probleem hiermee opgelost gaat worden"

Eh....nee....NEE.... er is een afspraak gemaakt om te komen kijken...
Een voorlopige oplossing had geweest.... Haal 2 spatborden van een depotstoel, en kom die even monteren, zodat IK in elk geval naar buiten kan. Lever voor mijn part een complete depotstoel met ietwat afwijkende maten... Don't care... Maar nu kan ik dus alsnog niks.  En voor dit echt opgelost is....is t denk ik onderhand zomer...

IK DEED MN AANVRAAG VOOR HOEPELONDERSTEUNING EIND NOVEMBER!!!!!
Ik ben dus zoals jullie merken...not a happy camper....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten